AdWords

Setări campanie
– Reţele: de cautare (+parteneri), de display
– Dispozitive: computere, tablete, mobile
– Localizare
– Limbi
– Buget zilnic
– ……
Grupuri de anunţuri
– Cuvinte cheie
– Anunţuri
– Destinaţii de plasare în reţeaua de display
– Afişări, clicuri, CTR (rata de clic), CPC (cost per clic), CPM (cost per mia de afişări)
Remarketing (judecătoarea şi avocatul)

 

In cazul in care cel care doreste promovarea unui site in Google nu are rabdare pentru a-l urca in cautari prin optimizare SEO, exista intotdeauna varianta Adwords, o varianta de promovare platita de la Google, care, daca este abordata asa cum trebuie poate sa fie extrem de eficienta.

Pentru ca o campanie Adwords sa fie eficienta, aceasta trebuie sa fie abordata cat mai bine.

Setarea campaniei

Campania Adwords poate sa fie setata in functie de mai multe criterii:

  • Locul unde va fi afisata reclama. Aceasta poate fi afisata in reteaua de display Google ( pe site-urile celor care accepta sa afiseze bannere in diverse locuri ale siteului) sau direct pe reteaua de cautare.
  • Dispozitivele pe care va fi afisata reclama. Cel care creaza o campanie Adwords poate sa decida care sunt dispozitivele pe care poate sa fie vazuta reclama. Se poate alege intre computere, tablete sau telefoane mobile si in felul acesta se poate directiona foarte bine fiecare campanie.
  • Localizare. Campaniile Adwords se pot seta si in functie de localizarea persoanelor carora le sunt adresate. Astfel, pentru o firma care isi doreste clienti din Bucuresti, spre exemplu, campania Adwords va afisa reclama doar persoanelor din Bucuresti.
  • Limbi. Limba este un alt criteriu important pentru care se seteaza campaniile Adwords. In conditiile in care sunt foarte multe cuvinte care coincid, in mai multe limbi, Google trebuie sa stie care este limba careia i se adreseaza campania.
  • Buget. Se poate stabili cu usurinta un buget zilnic. In general, campaniila Adwords sunt platite in functie de numarul de clickuri. Setarea unui buget ofera control maxim asupra campaniei si contribuie la o organizare buna a acesteia.

Evident, in campania Adwords se pot seta cuvintele cheie pe care se va axa, se pot crea diverse anunturi ce vor fi afisate in bannerele de reclama sau in motoarele de cautare si se poate alege cu usurinta destinatia de plasare in reteaua de display.

Campaniile Adwords ofera absolut toate detaliile, pentru statistici cat mai complete. Astfel, cel care face campania poate sa vada numarul de clickuri care s-au dat pe campanie, numarul de afisari, rata de click ( CPR ), costul platit pentru fiecare click ( CPC ) si costul platit pentru 1000 de afisari. De asemenea, sunt oferite si detalii despre pozitia medie ocupata in Google.

Campaniile Adwords sunt asadar, solutii eficiente prin care se poate converti destul de usor un vizitator in client, mai ales daca se acorda o atentie sporita detaliilor si se seteaza toate criteriile mai de mai sus pe baza unei analize complexe a siteului si a scopului pe care acesta il are.

Acest articol a fost publicat în Promovare Online. Salvează legătura permanentă.