Exemple:
– ProfitShare
– 2parale
– Altex
De comparat conversiile raportate de sistemul de afiliere cu altele (Google Analytics)

 

Afilierea este una dintre cele mai folosite metode de promovare a produselor, la nivel mondial. Teoretic, afilierea este excelenta, deoarece asigura o promovare de calitate si plata ei doar in urma unei vanzari. Afilierea pune in legatura administratorii de magazine online cu blogerii si cei care au diverse alte site-uri si ii ajuta pe primii sa genereze vanzari, datorita promovarii pe blogurile celor din a doua categorie.

Colaborarea se concretizeaza prin plata unui procent de vanzari catre bloger, in cazul in care vanzarea se concretizeaza iar cumparatorul intra in magazin de pe siteul blogerului.

Afilierea este intermediata de firme specializate in acest sens, cum ar fi ProfitShare, 2 Parale sau Altex, in Romania.

Daca cineva intra in magazinul online direct de pe un blog, dar cumpara abia dupa 30 de zile, vanzarea se contorizeaza si se considera ca fiind facuta din partea bloggerului. Aici pot interveni anumite probleme, cel putin in partea magazinului, deoarece sunt sanse destul de mari ca acesta sa plateasca promovarea unui produs de doua ori, mai ales daca apeleaza atat la promovarea prin afiliere, cat si la promovarea prin metode precum Google Adwords sau alte metode. Daca potentialul client a intrat pe linkul de afiliere, dupa care a neglijat magazinul, dar a gasit o alta oferta pe Facebook sau in reclama Google, atunci procentul catre blog va fi platit, chiar daca actiunea de cumparare nu a avut nicio legatura cu acesta.