Comportament (feedback) vizitatori

– rata de abandon (bounce rate)
– timp petrecut pe un site (time on site)
– rata de click (CTR=click-through rate)
– ultima destinaţie
– Browser-ul Chrome soluţia ideala pentru Google

Comportamentul cititorilor este un element extrem de important atunci cand vine vorba despre optimizarea unui site si despre succesul acestuia. Acest comportament este analizat de catre Google in functie de mai multe criterii:

  • rata de abandon ( bounce rate ) . Google tine foarte mult cont de acest criteriu atunci cand clasifica site-urile. Daca cititorii intra si ies imediat ce au intrat, inseamna ca siteul este de o calitate slaba si nu merita sa fie recomandat pe primele pagini. Daca insa, cititorii intra si stau mai mult timp pe site, calitatea siteului este una foarte buna;
  • Timpul petrecut pe site. Timpul petrecut pe site este si el un criteriu major de decizie pentru motoarele de cautare. Cu cat un site dispune de cititori care stau mai mult timp, cu atat acesta are sanse mai mari de a ajunge pe primele pagini in cautari;
  • Rata de click. Acest criteriu se refera la numarul de clickuri primite de un site. Daca siteul care se doreste a fi promovat apare pe un loc inferior in cautarile google, insa utilizatorii il acceseaza mai des decat acceseaza un site de pe locurile superioare, atunci sunt semne ca acest site este mai bun, motiv pentru care va urca in cautari;
  • Ultima destinatie. Daca s-a intrat din Google pe siteul promovat si nu s-a mai revenit in motorul de cautare o perioada buna de timp, inseamna ca utilizatorul a gasit ceea ce a cautat, deci a gasit un site de buna calitate;
  • Browser-ul Chrome. Daca utilizatorul foloseste Google Chrome pentru a naviga pe internet, atunci Google are mult mai multe informatii despre modul in care se comporta acesta pe siteul promovat si poate sa isi faca o idee foarte bine conturata despre modul si locul in care ar trebui sa il afiseze la anumite cautari.
Acest articol a fost publicat în Promovare Online, SEO. Salvează legătura permanentă.