Email marketing

Legislaţie împotriva Spam-ului; Opt-in, opt-out
Surse de emailuri
– Generale
– Liste filtrate
– Membrii înregistraţi (clienţi) sau înscrişi în lista de newsletter
Modalităţi de obţinere liste de calitate
– Înscrieri pentru newsletter
– E-mailuri din cataloage web publice grupate pe categorii
– E-mailuri presupuse (de tip office, admin, administrator) din site-uri de statistici grupate pe categorii şi importanţă: trafic.ro, wta.ro
– Achiziţii de la firme care vând aşa ceva
SpamScore pentru email, domeniu şi/sau IP: user inexistent, emailuri identice sau asemanătoare ca şi text, marcate de către destinatari ca fiind spam, emailuri şterse fără a fi deschise, şamd.
Evitarea filtrelor antispam
– Declararea corectă a antetelor (element pur tehnic şi relativ uşor de obţinut)
– Verificarea adreselor înainte de a trimite un email (PC expeditor=>Server expeditor=>Server destinatar=>PC destinatar)
– Trimiterea gradată în timp a e-mail-urilor catre acelaşi domeniu, cu aceleaşi NS-uri, în aceeaşi clasa C, găzduite de acelaşi ISP
– Evitarea trimterii multor emailuri de pe domenii gratuite (Yahoo, Gmail, Hotmail) sau găzduite prin Google Aps
– Crearea variaţiunilor de mesaje prin generarea de fraze, imagini şi formatări diferite
Tracking: vizualizate (nu se poate şti cu precizie datorită unor filtre tehnice), ora deschidere, accesare link şamd.

Acest articol a fost publicat în Promovare Online. Salvează legătura permanentă.