Keywords research

Pentru optimizarea cat mai buna pentru motoarele de cautare, trebuie sa aflam care sunt cuvintele pe care trebuie sa ne axam, sau pe care trebuie sa le cerem in momentul in care apelam la cineva care sa faca optimizarea siteului pe care dorim sa il promovam.

In acest sens, exista un instrument, numit Keyword Planner, care este oferit de cei de la Google Adwords si ofera posibilitatea de descoperire a celor mai relevante cuvinte si expresii cheie pentru siteul promovat.

Pentru a accesa keyword planner, utilizatorul trebuie sa dispuna de un cont Google Adwords.

Odata accesat Keyword planner, cuvintele cheie se pot obtine pe baza unor filtre:

  • Tara, locatie. Daca serviciul oferit de siteul care se promoveaza este intr-o anumita locatie, evident, cel care il administreaza isi doreste sa fie accesat doar de catre oameni din locatia respectiva. Astfel, keyword planner pune la dispozitie un tool prin care se pot descoperi cuvintele cheie cautate in aceasta zona;
  • Limba. Este de asemenea un criteriu foarte important. Daca la cuvintele unde diferenta lingvistica este clara, google poate afisa cu usurinta rezultate relevante, la cautari generaliste, precum Laptop, acesta trebuie sa afiseze rezultate in limba celui care cauta. Astfel, administratorii de site-uri pot descoperi idei de cuvinte cheie si in functie de limba;

Folosirea keyword planner este deosebit de simpla si poate oferi numeroase idei de cuvinte cheie cu cautari multe si relevante, motiv pentru care acest instrument este foarte indicat in cazul in care se doreste un site care sa apara pe prima pagina in cautarile din domeniu, dar sa poata oferi si o conversie si rezultate care constau in vanzari sau angrenarea si atragerea vizitatorului.

Acest articol a fost publicat în Promovare Online. Salvează legătura permanentă.