Penalizări

Exista mai multe tipuri de penalizari:

Arhaice. Aceste penalizari sunt cele pe care Google le acorda site-urilor care afisau un continut diferit pentru robotii Google, doar pentru avea o densitate mare de cuvinte si a ocupa un loc bun in cautarile pentru cuvantul vizat.

Penalizari Google Panda. Aceste penalizari au aparut destul de recent si sunt acordate site-urilor cu o calitate slaba a continutului. Cei penalizati de Panda sunt cei care preiau continut de pe alte site-uri si il afiseaza fara modificari si fara sa citeze sursa. Principalii defavorizati de catre aceasta penalizare sunt agregatoarele de continut, datorita continutului duplicat pe care il au. Din pacate, Panda functioneaza doar selectiv, existand cazuri in care, daca un site mare preia continut de pe un site mic, cel mare este totusi pozitionat mai bine decat cel mic. In cazul in care exista suspiciuni in legatura cu copierea continutului de pe siteul care se doreste a fi promovat, acestea pot fi inlaturate sau confirmate folosind CopyScape.com, un site care poate descoperi cu usurinta continutul duplicat. Daca se descopera astfel de continut, acesta se poate reclama cu usurinta celor de la Google;

Penalizari Google Pinguin. Aceasta este cea mai noua penalizare a celor de la Google si se adreseaza site-urilor supra optimizate. Astfel, daca un site este promovat prin linkuri de slaba calitate, obtinute de pe site-uri fara legatura cu domeniul promovat sau de pe site-uri „ ferme de linkuri”, Pinguinul va descoperi acest lucru si va penaliza siteul. Pana la aparitia Pinguin, Google doar anula efectul linkurilor de slaba calitate, in timp ce, dupa aparitia Pinguinului, aceste linkuri au un efect devastator pentru site-uri. Din pacate, Google Pinguin poate sa produca numeroase greseli si sa penalizeze site-uri care aparent nu au nicio vina, dar care au concurenta neloiala, care le ofera linkuri de slaba calitate.

Pentru eliminarea posibilitatii de penalizare Google, un site trebuie, asadar, sa ofere continut unic si de calitate, sa obtina doar linkuri din surse relevante si de calitate si sa aiba o conduita cat mai pretenoasa, in asa fel incat sa nu isi atraga concurenta mare, care sa incerce sa ii ofere linkuri de slaba calitate.

Acest articol a fost publicat în Promovare Online, SEO. Salvează legătura permanentă.