Arhive categorie: Promovare Online

Semnatura electronica

Firma Delfin Software utilizează semnatura electronica achiziționată de la CertSign în relația sa cu ANAF. Anual se realizează reînnoirea semnăturii electronice. Cu un certificat digital calificat (semnătura electronică extinsă) se mai poate interacționa și cu: CNAS (Casa Naţională de Asigurări de … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Perspectiva furnizorului de servicii de publicitate pe un site

– Google AdSense sau reţele similare – Afiliere: ProfitShare (vânzare dublată de expunere), Altex, 2parale – Site cu vizitatori fideli şi targetaţi – Publicaţii online Exemple de alte site-uri: – Nişate – Cu vizitatori fideli – Portaluri – Cataloage de … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Concursuri

Contorizare – Accesare url – Accesare url + acţiune (click vot) – Accesare url + acţiune + captcha Refereri concurenţi şi voturi Fraude, regulament, modalităţi de punctare Analiza surselor de votanţi atât la nivel general cât şi la nivelul primilor … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Comunicare

Articole în: – ediţiile online ale ziarelor – site-uri de specialitate – blog-uri cu mulţi vizitatori Postări în forumuri Comentarii în: – blog-uri – editiile online ale ziarelor (selectiv, datorită limbajului suburban tolerat sau chiar încurajat de proprietarii respectivelor publicaţii)

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Reclama virală

Scopuri urmărite Promovarea unui produs Obţinerea de trafic pentru site-urile ce vând reclame Conectarea a doua elemente: firma sau produsul promovat cu ceva ce prezintă interes general (situaţie comică, scandal) Exemple: – Email cu titlul „O femeie cu 4 bărbaţi … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Email marketing

Legislaţie împotriva Spam-ului; Opt-in, opt-out Surse de emailuri – Generale – Liste filtrate – Membrii înregistraţi (clienţi) sau înscrişi în lista de newsletter Modalităţi de obţinere liste de calitate – Înscrieri pentru newsletter – E-mailuri din cataloage web publice grupate … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Promovarea prin bannere

Site-uri cu trafic mare Site-uri de nişă Secţiuni specifice din forumuri Agenţii de publicitate Reţele: Parteneri Google Yahoo!Messenger Aceiaşi parametrii ca şi la Adwords: CPM, CPC, CPA, CTR, conversie…   Promovarea prin bannere este cea mai veche metoda de promovare … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Siteuri de reduceri

Exemple: – Groupon – FunDeal – Zumzi – Kuponiada In aproape acelasi mod ca site-urile de afiliere functioneaza si site-urile de reduceri. Din ce in ce mai populare, site-urile precum Groupon sau Zumzi promoveaza reduceri foarte mari de preturi, asigurand … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Afiliere

Exemple: – ProfitShare – 2parale – Altex De comparat conversiile raportate de sistemul de afiliere cu altele (Google Analytics)   Afilierea este una dintre cele mai folosite metode de promovare a produselor, la nivel mondial. Teoretic, afilierea este excelenta, deoarece … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

E-commerce

Generalităţi Tipuri de plată – Ramburs – OP – Credit card – SMS – PayPal Scripturi (softuri) magazine virtuale Module SEO pentru magazinele virtuale Vânzări online: clienţi existenţi, SEO, AdWords, afiliere   Cei care isi doresc un magazin online si … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

FaceBook

FaceBook – Apreciere, comentariu, distribuire, perete, noutăţi Pagini FaceBook Cresterea de fani: – targetaţi, obţinuţi natural, elegant: Juridice.ro, Cercul Poeţilor – targetaţi, dar obţinuţi în mod forţat – cumpăraţi sau obţinuţi forţat prin aplicaţii FB: contraindicată (fani obţinuţi prin forţarea … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Conversii

Exemple: – vânzare – înregistrare – vizualizarea unui anumit număr de pagini – ajungerea la o pagină (de ex. contact) Utilitar pentru urmărire conversii: Google Analytics   In general, o conversie este reprezentata de o vanzare. Practic, magazinele online care … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

AdWords

Setări campanie – Reţele: de cautare (+parteneri), de display – Dispozitive: computere, tablete, mobile – Localizare – Limbi – Buget zilnic – …… Grupuri de anunţuri – Cuvinte cheie – Anunţuri – Destinaţii de plasare în reţeaua de display – … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Conversie în funcţie de locul din SERP

Cautare setări configurabile: – rezultate – căutări exacte – locale – apărute în ultima perioadă de timp – limba – expresie exactă „” (ghilimele) – cu restricţii – (cratimă, minus) – cautare într-un anumit site (consultanta it site:apetrei.info) Rezultate implicite: … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Keywords research

Pentru optimizarea cat mai buna pentru motoarele de cautare, trebuie sa aflam care sunt cuvintele pe care trebuie sa ne axam, sau pe care trebuie sa le cerem in momentul in care apelam la cineva care sa faca optimizarea siteului … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu

Penalizări

Exista mai multe tipuri de penalizari: Arhaice. Aceste penalizari sunt cele pe care Google le acorda site-urilor care afisau un continut diferit pentru robotii Google, doar pentru avea o densitate mare de cuvinte si a ocupa un loc bun in … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Evoluţie SEO

Daca la inceput, SEO era reprezentat doar de catre o optimizare onpage cat mai buna, in asa fel incat Google sa poata gasi un site bine aranjat si foarte corect si coerent din punct de vedere al informatiilor, optimizarea unui … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Comportament (feedback) vizitatori

– rata de abandon (bounce rate) – timp petrecut pe un site (time on site) – rata de click (CTR=click-through rate) – ultima destinaţie – Browser-ul Chrome soluţia ideala pentru Google Comportamentul cititorilor este un element extrem de important atunci … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Identificare backlinks

Pentru a putea controla foarte bine linkurile care fac trimite catre siteul care se doreste a fi promovat si linkurile catre care trimite acest site, trebuie pentru inceput sa fie identificate. Identificarea lor se face cu ajutorul unor instrumente special … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Site-uri de impresionat prin numărul de link-uri rezultate

– sitevaluefox.com (415 IBL-uri din site-uri de analiza) – webmasterdeck.com/tools/wsbacklinker/ (330 IBL-uri din site-uri de analiza) – comentarii automate în bloguri („Foarte util articolul”, „Foarte frumos ce ai scris”) – crearea de conturi în forumuri, eventual şi postare (Xrummer) – … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

IBL ŞI OBL neagreate

– orice site de calitate slabă sau penalizat Se recomandă atenţie şi la OBL celor pe care îi promovăm prin link-uri. Schema: (site client) => (site webmaster) => (site neagreat) Schema: (site client) => (site webmaster) => … (alte site-uri) … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse gratuite de linkuri

– directoare web – directoare de articole – comentarii pe bloguri – postări în forumuri – profile pe forumuri Nerecomandat: utilizarea unor metode automatizate 100% cum ar fi: – nu dăm idei 1 – nu dăm idei 2 Aceste surse … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse exclusiviste de link-uri

Aceste surse de linkuri sunt fara doar si poate cele mai interesante si cele mai eficiente, insa marea lor problema este ca sunt destul de greu de obtinut. Care sunt aceste surse de linkuri? In primul rand, continutul de foarte … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Colaborări pentru link

– Link Exchange, preferabil scheme de tip 3-way, 4-way: A=>B=>C (A si C cu acelaşi proprietar, B cu alt proprietar); A=>B si C=>D (A si D cu acelaşi proprietar, B si C cu alt proprietar); – Barter: alte servicii contra … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse de link-uri

3.2.2.1. Plătite (poziţia oficială a Google este că penalizează cumpărarea de link-uri) 3.2.2.2. Colaborări 3.2.2.3. Surse gratuite exclusiviste 3.2.2.4. Site-uri satelit 3.2.2.5. Surse gratuite, la îndemâna oricui (asimilate de multe ori cu calitate slabă sau cu motiv de penalizare)   … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Evaluarea parametrilor surselor de link-uri

Evaluarea parametrilor surselor de linkuri Linkurile reprezinta cel mai relevant criteriu prin care Google acorda valoare unui site. Practic, cu cat sunt mai multe linkuri catre un site, cu atat acel site are o calitate mai buna. Nu toate linkurile … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO-OffPage

Ce este si cum se face Seo Offpage? Este principalul element de departajare pe care il foloseste Google la ora actuala si se bazeaza pe recomandarile pe care le ofera alte pagini, pentru pagina care se doreste a fi optimizata. … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO-OnPage

Ce este si cum se face SEO on Page? Procedura de Seo On Page este represantata de modul in care este construit siteul care se vrea a fi optimizat si promovat. Privind din punctul de vedere al unui programator, un … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO (Search Engine Optimization)

SEO reprezinta intregul ansamblu de activitati cu ajutorul carora un site poate sa urce in cautarile unui motor de cautare. In Romania, SEO reprezinta Google, deoarece 98% din traficul venit din motoarele de cautare, este generat de gigantul american. Procesul … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Analiza trafic

Script-uri de prelucrare log-uri de pe server – AwStats – Webalizer Web Stats – Analog Stats Script-uri (programe dedicate) – Servicii externe – Google Analytics – Google Webmasters Tools Publice (de tipul top site-uri): trafic.ro Potenţial: Google Keywords Planner (Google … Continuă să citești

În categoria Promovare Online | Lasă un comentariu