SEO-OffPage

Ce este si cum se face Seo Offpage?

Este principalul element de departajare pe care il foloseste Google la ora actuala si se bazeaza pe recomandarile pe care le ofera alte pagini, pentru pagina care se doreste a fi optimizata.

Pentru a intelege mai bine conceptul, ne putem inchipui ca siteul este un magazin de alimente, care se afla intr-o piata in care mai exista inca 50 de astfel de magazine. In aceasta piata, Google este reprezentat de un portar al pietei, care de fiecare data cand cineva isi doreste un magazin de alimente, ii face o recomandare.

Cum exista 50 de astfel de magazine, Google trebuie sa aleaga cumva si o face in functie de succesul pe care il are fiecare magazin. Daca unul dintre magazine primeste recomandari din partea tuturor oamenilor care i-au trecut pragul, atunci acesta este recomandat prima data.

Numarul recomandarilor nu este insa totul. Calitatea acestora este si ea un criteriu deosebit de important. Astfel, daca in piata vine o persoana publica si recomanda un magazin, valoarea acestuia va creste iar Google ii va oferi un credit mult mai mare magazinului recomandat de persoana publica.

In viata online, persoana publica sunt site-urile foarte mari, cumparatorii normali sunt site-urile micute iar magazinul care se doreste promovat este reprezentat de siteul pentru care se doreste optimizarea. Practic, pentru a ajunge in fata altor site-uri, criteriul principal este sa aiba cat mai multe recomandari ( linkuri).

SEO-OffPage – recomandări – link-urile de pe alte site-uri care trimit către pagina promovată
3.2.1. Evaluare parametrii surselor de link-uri
3.2.2. Enumerarea celor mai utilizate surse de link-uri
3.2.3. Surse de link-uri gratuite
3.2.4. Surse de link-uri nocive/neagreate
3.2.5. Identificare backlinks

Acest articol a fost publicat în Promovare Online, SEO. Salvează legătura permanentă.