SEO-OnPage

Ce este si cum se face SEO on Page?

Procedura de Seo On Page este represantata de modul in care este construit siteul care se vrea a fi optimizat si promovat. Privind din punctul de vedere al unui programator, un site este construit dintr-o serie de antete si din corpul siteului.

In urma cu mai multi ani, optimizarea SEO era reprezentata doar de constructia cat mai buna a antetului, care cuprindea urmatoarele tehnici:

  • Definirea unui titlu. Un element foarte important, deoarece se regaseste de cele mai multe ori in rezultatele afisate de motorul de cautare;
  • Atribuirea unei descrieri. De asemenea, atribuirea unei descrieri a siteului este foarte importanta, deoarece aceasta apare alaturi de titlu, pe pagina de rezultate a motorului de cautare;
  • Definirea cuvintelor cheie. Orice site axat pe o anumita nisa, trebuia sa defineasca un numar de cuvinte cheie reprezentative. In momentul in care motorul de cautare era supus unei cautari, acesta reusea sa afiseze site-urile in functie de aceste cuvinte cheie.

In conditiile in care concurenta era foarte mica iar numarul celor care se pricepeau la optimizarea SEO era si el foarte mic, respectarea celor 3 tehnici de mai sus era suficienta pentru ca un site sa ajunga cu usurinta pe prima pagina in cautarile unui motor de cautare.

Odata cu trecerea timpului si cu cresterea concurentei, pretentiile motoarelor de cautare au crescut destul de mult, diferentierea ajungand sa se faca in functie de modul in care se formata continutul unui site. Pentru un continut bine optimizat, trebuie sa se respecte urmatoarele tehnici:

  1. Sa existe un titlu cu formatrea H1. Acest lucru ii spune motorului de cautare ca zona formatata cu H1 este zona de titlu, adica ideea principala a continutului;
  2. Sa existe o structura cat mai relevanta a textului;

Desi SEO on page prezinta inca o importanta extrem de mare, odata cu cresterea concurentei online in aproape orice domeniu si o data cu cresterea numarului de oameni care se pricep la SEO, aceasta etapa a devenit mai putin importanta decat cea de-a doua etapa de promovare SEO si anume SEO offpage.

Structura
Titlul paginii
Meta-Descriere
Meta-Keywords (valoare aproximativ egal cu 0?)
Expresiile pe titlurile legăturilor interne
Title=“expresie” in Titluri in text: h1, h2,
Uşurinţa în navigare
Denumiri semnificative pentru fişierele ce conţin imagini
Utilizarea parametrului “ALT” pentru imagini
Ignorarea paginilor neimportante dpdv. SEO prin rel=“nofollow” (oare?)
Structura url-urilor (example.com/index.php?id=12, example.com/geamuri-termopan.html)
Nume domeniu
Sitemap

Acest articol a fost publicat în Promovare Online, SEO. Salvează legătura permanentă.