Penalizări

Exista mai multe tipuri de penalizari: Arhaice. Aceste penalizari sunt cele pe care Google le acorda site-urilor care afisau un continut diferit pentru robotii Google, doar pentru avea o densitate mare de cuvinte si a ocupa un loc bun in cautarile pentru cuvantul vizat. Penalizari Google Panda. Aceste penalizari au aparut destul de recent si sunt acordate site-urilor cu o…

Continue Reading

Evoluţie SEO

Daca la inceput, SEO era reprezentat doar de catre o optimizare onpage cat mai buna, in asa fel incat Google sa poata gasi un site bine aranjat si foarte corect si coerent din punct de vedere al informatiilor, optimizarea unui site s-a extins si la o optimizare offpage, care inseamna recomandari din partea altor site-uri si, evident, la analiza comportamentului…

Continue Reading

Comportament (feedback) vizitatori

- rata de abandon (bounce rate) - timp petrecut pe un site (time on site) - rata de click (CTR=click-through rate) - ultima destinaţie - Browser-ul Chrome soluţia ideala pentru Google Comportamentul cititorilor este un element extrem de important atunci cand vine vorba despre optimizarea unui site si despre succesul acestuia. Acest comportament este analizat de catre Google in functie…

Continue Reading

Identificare backlinks

Pentru a putea controla foarte bine linkurile care fac trimite catre siteul care se doreste a fi promovat si linkurile catre care trimite acest site, trebuie pentru inceput sa fie identificate. Identificarea lor se face cu ajutorul unor instrumente special create pentru asa ceva. Identificarea linkurilor proprii Cel mai important si mai folosit instrument il gasim chiar la Google si…

Continue Reading

Site-uri de impresionat prin numărul de link-uri rezultate

- sitevaluefox.com (415 IBL-uri din site-uri de analiza) - webmasterdeck.com/tools/wsbacklinker/ (330 IBL-uri din site-uri de analiza) - comentarii automate în bloguri ("Foarte util articolul", "Foarte frumos ce ai scris") - crearea de conturi în forumuri, eventual şi postare (Xrummer) - înscriere automată în directoare ce nu au cod captcha - scheme de evitat: 21, 40, 150, 200, 500, 1000 directoare…

Continue Reading

Colaborări pentru link

- Link Exchange, preferabil scheme de tip 3-way, 4-way: A=>B=>C (A si C cu acelaşi proprietar, B cu alt proprietar); A=>B si C=>D (A si D cu acelaşi proprietar, B si C cu alt proprietar); - Barter: alte servicii contra link - Reduceri: de exemplu, pentru servicii de webdesign sau promovare seo (perfect exemplu :D)   Colaborarile se refera la…

Continue Reading

Surse de link-uri

3.2.2.1. Plătite (poziţia oficială a Google este că penalizează cumpărarea de link-uri) 3.2.2.2. Colaborări 3.2.2.3. Surse gratuite exclusiviste 3.2.2.4. Site-uri satelit 3.2.2.5. Surse gratuite, la îndemâna oricui (asimilate de multe ori cu calitate slabă sau cu motiv de penalizare)   Linkurile reprezinta cea mai eficienta metoda de promovare a unui site, atat raportat la Google, cat si raportat la valoarea…

Continue Reading

Evaluarea parametrilor surselor de link-uri

Evaluarea parametrilor surselor de linkuri Linkurile reprezinta cel mai relevant criteriu prin care Google acorda valoare unui site. Practic, cu cat sunt mai multe linkuri catre un site, cu atat acel site are o calitate mai buna. Nu toate linkurile au insa aceeasi valoare. Acestea sunt supuse unor criterii de evaluare, care decid cat de bune sunt si cat de…

Continue Reading

SEO-OffPage

Ce este si cum se face Seo Offpage? Este principalul element de departajare pe care il foloseste Google la ora actuala si se bazeaza pe recomandarile pe care le ofera alte pagini, pentru pagina care se doreste a fi optimizata. Pentru a intelege mai bine conceptul, ne putem inchipui ca siteul este un magazin de alimente, care se afla intr-o…

Continue Reading

SEO-OnPage

Ce este si cum se face SEO on Page? Procedura de Seo On Page este represantata de modul in care este construit siteul care se vrea a fi optimizat si promovat. Privind din punctul de vedere al unui programator, un site este construit dintr-o serie de antete si din corpul siteului. In urma cu mai multi ani, optimizarea SEO era…

Continue Reading

SEO (Search Engine Optimization)

SEO reprezinta intregul ansamblu de activitati cu ajutorul carora un site poate sa urce in cautarile unui motor de cautare. In Romania, SEO reprezinta Google, deoarece 98% din traficul venit din motoarele de cautare, este generat de gigantul american. Procesul SEO cuprinde doua etape foarte bine conturate: SEO On Page. O etapa care cuprinde proceduri tehnice, realizate in cadrul siteului…

Continue Reading