Arhive categorie: SEO

Penalizări

Exista mai multe tipuri de penalizari: Arhaice. Aceste penalizari sunt cele pe care Google le acorda site-urilor care afisau un continut diferit pentru robotii Google, doar pentru avea o densitate mare de cuvinte si a ocupa un loc bun in … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Evoluţie SEO

Daca la inceput, SEO era reprezentat doar de catre o optimizare onpage cat mai buna, in asa fel incat Google sa poata gasi un site bine aranjat si foarte corect si coerent din punct de vedere al informatiilor, optimizarea unui … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Comportament (feedback) vizitatori

– rata de abandon (bounce rate) – timp petrecut pe un site (time on site) – rata de click (CTR=click-through rate) – ultima destinaţie – Browser-ul Chrome soluţia ideala pentru Google Comportamentul cititorilor este un element extrem de important atunci … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Identificare backlinks

Pentru a putea controla foarte bine linkurile care fac trimite catre siteul care se doreste a fi promovat si linkurile catre care trimite acest site, trebuie pentru inceput sa fie identificate. Identificarea lor se face cu ajutorul unor instrumente special … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Site-uri de impresionat prin numărul de link-uri rezultate

– sitevaluefox.com (415 IBL-uri din site-uri de analiza) – webmasterdeck.com/tools/wsbacklinker/ (330 IBL-uri din site-uri de analiza) – comentarii automate în bloguri („Foarte util articolul”, „Foarte frumos ce ai scris”) – crearea de conturi în forumuri, eventual şi postare (Xrummer) – … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

IBL ŞI OBL neagreate

– orice site de calitate slabă sau penalizat Se recomandă atenţie şi la OBL celor pe care îi promovăm prin link-uri. Schema: (site client) => (site webmaster) => (site neagreat) Schema: (site client) => (site webmaster) => … (alte site-uri) … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse gratuite de linkuri

– directoare web – directoare de articole – comentarii pe bloguri – postări în forumuri – profile pe forumuri Nerecomandat: utilizarea unor metode automatizate 100% cum ar fi: – nu dăm idei 1 – nu dăm idei 2 Aceste surse … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse exclusiviste de link-uri

Aceste surse de linkuri sunt fara doar si poate cele mai interesante si cele mai eficiente, insa marea lor problema este ca sunt destul de greu de obtinut. Care sunt aceste surse de linkuri? In primul rand, continutul de foarte … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Colaborări pentru link

– Link Exchange, preferabil scheme de tip 3-way, 4-way: A=>B=>C (A si C cu acelaşi proprietar, B cu alt proprietar); A=>B si C=>D (A si D cu acelaşi proprietar, B si C cu alt proprietar); – Barter: alte servicii contra … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Surse de link-uri

3.2.2.1. Plătite (poziţia oficială a Google este că penalizează cumpărarea de link-uri) 3.2.2.2. Colaborări 3.2.2.3. Surse gratuite exclusiviste 3.2.2.4. Site-uri satelit 3.2.2.5. Surse gratuite, la îndemâna oricui (asimilate de multe ori cu calitate slabă sau cu motiv de penalizare)   … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

Evaluarea parametrilor surselor de link-uri

Evaluarea parametrilor surselor de linkuri Linkurile reprezinta cel mai relevant criteriu prin care Google acorda valoare unui site. Practic, cu cat sunt mai multe linkuri catre un site, cu atat acel site are o calitate mai buna. Nu toate linkurile … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO-OffPage

Ce este si cum se face Seo Offpage? Este principalul element de departajare pe care il foloseste Google la ora actuala si se bazeaza pe recomandarile pe care le ofera alte pagini, pentru pagina care se doreste a fi optimizata. … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO-OnPage

Ce este si cum se face SEO on Page? Procedura de Seo On Page este represantata de modul in care este construit siteul care se vrea a fi optimizat si promovat. Privind din punctul de vedere al unui programator, un … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu

SEO (Search Engine Optimization)

SEO reprezinta intregul ansamblu de activitati cu ajutorul carora un site poate sa urce in cautarile unui motor de cautare. In Romania, SEO reprezinta Google, deoarece 98% din traficul venit din motoarele de cautare, este generat de gigantul american. Procesul … Continuă să citești

În categoria Promovare Online, SEO | Lasă un comentariu