Surse exclusiviste de link-uri

Aceste surse de linkuri sunt fara doar si poate cele mai interesante si cele mai eficiente, insa marea lor problema este ca sunt destul de greu de obtinut.

Care sunt aceste surse de linkuri?

  1. In primul rand, continutul de foarte buna calitate. Daca siteul care se doreste a fi promovat este de foarte buna calitate, iar continutul este relevant, sunt sanse mari ca alte site-uri din domeniu sa preia continutul. Presupunand ca aceste site-uri sunt cat se poate de corecte, vor oferi un link catre continutul original, ceea ce poate sa fie de foarte mare ajutor pentru siteul promovat;
  2. Devenirea virala a continutului. De asemenea, continutul de calitate poate sa devina viral. Conceptul de viral defineste raspandirea unui continut printre utilizatorii online, in mod cat se poate de natural;
  3. Oferirea unui serviciu. O alta sursa buna de linkuri este oferirea unui serviciu, cum ar fi un curs, o carte sau un program ce pot fi descarcate. Aceste elemente pot aduce foarte multe recomandari de pe alte site-uri si foarte multe linkuri. Chiar daca linkurile sunt catre o pagina interna, nu catre index, ajuta la cresterea totala a siteului;
  4. Participarea la evenimente. O astfel de participare poate sa atraga cu sine si linkuri de pe site-urile organizatorilor de evenimente, care sunt deosebit de importante si pot sa aduca un mare plus de valoare siteului promovat.

Sursele exclusiviste de linkuri se bazeaza asadar pe calitate, ceea ce confirma faptul ca un continut de calitate poate sa aiba succes fara prea mari investitii financiare.

Acest articol a fost publicat în Promovare Online, SEO. Salvează legătura permanentă.