FaceBook
– Apreciere, comentariu, distribuire, perete, noutăţi
Pagini FaceBook
Cresterea de fani:
– targetaţi, obţinuţi natural, elegant: Juridice.ro, Cercul Poeţilor
– targetaţi, dar obţinuţi în mod forţat
– cumpăraţi sau obţinuţi forţat prin aplicaţii FB: contraindicată (fani obţinuţi prin forţarea lor să aprecieze o pagină), inutili în aproape majoritatea cazurilor
– Reclama platită
Metode dubioase: exemplele apar şi dispar
Facebook-ul este o retea de socializare cunoscuta foarte bine de catre toata lumea. In general, aceasta retea este accesata pentru distractie si pentru comunicare, nu pentru conversii, insa majoritatea companiilor detin o pagina de Facebook, deoarece aici pot gasi majoritatea potentialilor clienti.
Actiunile Facebook sunt comentariile, distribuirile si like-urile, actiuni de care firmele pot profita, pentru transformarea utilizatorilor facebook in clienti.
In general, cei care detin un site si vor si o prezenta Facebook, au nevoie de o pagina.
Pentru ca pagina sa fie eficienta, aceasta are de un anumit numar de fani, care sa fie tot timpul in contact cu firma si cu noutatile acesteia.
Cresterea numarului de fani
Numarul de fani se poate creste in mai multe moduri.
Astfel, se pot obtine fani:
- Targetati. Acesti fani sunt obtinuti in mod natural si elegant si sunt reprezentati de oameni 100% interesati de informatiile oferite de pagina de facebook careia i-au dat like si evident, de siteul acesteia.
- Targetati, dar obtinuti in mod fortat. Acesti fani sunt fani interesati de domeniul siteului, insa care sunt fortati intr-un fel sau altul sa dea like;
- Cumparati sau obtinuti prin aplicatii Facebook. Este o metoda contraindicata de a obtine fani, deoarece, in cele mai multe cazuri, acesti fani sunt inutili. Practic, oamenii sunt fortati sa dea like unei pagini si de foarte multe ori chiar fac aceasta actiune fara sa stie;
- Obtinuti prin reclama platita. La fel ca si Google, Facebook are o varianta de reclama platita, prin care afiseaza reclama tuturor celor care ar putea fi interesati de un anumit serviciu. Avantajul acestui tip de reclama este faptul ca se poate afisa in functie de varsta, sex, preferinte si locatia utilizatorilor si poate sa fie destul de usor de convertit. Reclama Google Adwords este insa ceva mai eficienta in ceea ce priveste conversiile;