Site-uri cu trafic mare
Site-uri de nişă
Secţiuni specifice din forumuri
Agenţii de publicitate
Reţele: Parteneri Google
Yahoo!Messenger
Aceiaşi parametrii ca şi la Adwords: CPM, CPC, CPA, CTR, conversie…

 

Promovarea prin bannere este cea mai veche metoda de promovare online si presupune afisarea unui banner pe diverse site-uri, cu scopul de a atrage vizitatori pe propriul site si, evident, de a facilita conversiile.

Promovarea prin bannere se poate face in urmatoarele locuri:

  • Pe site-uri cu trafic mare. In general, la acest tip de promovare apeleaza firmele foarte mari, care promoveaza produse generaliste.
  • Pe site-uri de nisa. Pentru afacerile mici, promovarea prin bannere, pe site-urile de nisa este cea mai indicata, deoarece atrage direct oameni interesati de un anumit serviciu. Daca, spre exemplu, siteul promovat ofera servicii de reparatii calculatoare, este bine ca bannerul sa fie pe bloguri de calculatoare sau pe site-uri care au legatura cu acestea.
  • Pe sectiuni specifice din forumuri. Forumurile sunt instrumente perfecte pentru promovare, deoarece contin oameni interesati de anumite subiecte. Respectand sectiunile forumului, se poate obtine o promovare de cea mai buna calitate.
  • Apelarea la o agentie de publicitate. Agentia de publicitate are, de obicei, o retea de site-uri unde face promovarea si poate sa scuteasca administratorul siteului promovat de cautari;
  • Apelarea la retele. Cea mai buna si mai cunoscuta retea de promovare prin bannere este, evident, Google. Apeland la reteaua de parteneri Google, cel care promoveaza siteul va avea garantia ca reclama ajunge exact la persoanele interesante.
  • Yahoo Messenger. Promovarea unui banner pe Yahoo Messenger este o solutie foarte buna, mai ales in conditiile in care aceasta aplicatie este accesata zilnic, de foarte multi romani.

Toate aceste variante de promovare prin bannere, folosesc aceiasi parametri ca si Google Adwords, si anume CPM, CPC, CPA, CTR si conversia.