Site-ul de tip Management Universitar conține sau a conținut următoarele opțiuni sau îmbunătățiri
Interfața web pentru bazele de date universitare
Platforma permite studenților să acceseze online notele utilizând un cont unic bazat pe numărul matricol și o parolă. Prin intermediul acestui cont, studenții pot vizualiza o gamă variată de documente puse la dispoziție de secretariatele facultăților, inclusiv:
– orare,
– programări de examene,
– anunțuri,
– structura anului universitar,
– cursuri,
– modele de teste,
– tematici pentru proiecte,
– alte documente cu caracter didactic sau administrativ.
Socializare
Sistemul a inclus, de asemenea, un forum exclusiv, accesibil doar prin conturi create pentru studenți, cadre didactice sau personal administrativ (ex. secretari). Un exemplu funcțional al acestei platforme, lansat în 2004, poate fi accesat la adresa web …
Funcționalități suplimentare pe categorii de utilizatori
1. Conturi pentru secretariate
– Actualizarea notelor,
– Resetarea sau schimbarea parolelor,
– Accesarea informațiilor despre studenți,
– Încărcarea documentelor.
2. Conturi pentru cadre didactice
– Facilitarea unei comunicări eficiente cu studenții,
– Publicarea de materiale educaționale.
Biblioteca digitală a universității
Platforma include și o bibliotecă digitală/virtuală, care centralizează resursele academice pentru utilizatorii universității.
Sistemul nu și-a propus să fie un site de elearning precum Moodle, ci doar să ofere facilități adminstrative într-un mod foarte simplu.